Deletedmom200 Ben belden aşağı uyuşturuldum, bebeğimi gördüm, dokundum bir süre kucağımdaydı, eşim de doğumdaydı. Ekip çok iyiydi anestezide hiç sıkıntı yaşamadım ağrısız oldu doğum anım çok güzel gerçekten her hatırladıkça mutlu oluyorum ama sonrası çok zor bir süreçti. Hamilelikte toplam 9 kg aldım bunun 3.5 kg oğlumdu geri kalan en az 3 kg su ve plasenta yani 6-7 kg verdim eve bi geldim daha fazla kilo her gün artıyor meğersem ödem olmuş, ayaklarım, her yerim şişti. Emziriyorum diye çok ağrıkesici almak istemedim ağrım çok oluyordu çok zor geçti anlatamam