Mom5874 benim arkadaşım 22ay üzerine ssvd yapacaktı 7cm açılması olmasına rağmen bebek gelmediği için olmadı mecburi sezaryene aldılar yine. Sare Davutoğluna gidiyordu şirinevlerdeydi sanırım muayenehanesi. Başka bi arkadaşımda 2buçuk sene üzerine yaptı ssvd. Ve çok güzel geçtiğini anlatıyo sürekli, ben asla yapamam heralde zaten normal doğumdan korkuyorum🤭😊