Madame ne münasebet linç etmek. Herkes kendi deneyimini yaşıyor. Çocuğu açlıktan ağlatacak halimiz yok. Siz takmayın. Ben de acıkınca yemek yerim, aç değilken ağzıma bir şey sürmem. Çocuk da öyle. Tokken ağzınıza lokma soktuklarını düşünsenize. Gece arada emziriyorum maalesef. Onu bıraktırmam lazım. O sebeple sabah uyandığında hemen kahvaltı yemiyor. 7.30 - 08:00 gibi uyanıyor. 1 saate yakın oyun oynuyoruz. Sonra zaten kendi mutfağa gidiyor. Yumurta, tost, patetes vb şeyler hazırlıyorum. Uyku saati12.30-13:00 gibi öncesinde meyve ya da yoğurt yiyor. 4 gibi uyanıyor. Uyandığında emzirmiyorum, çorba içiyor. Sonra 6 gibi meyve. 8 gibi yemek. Ana öğünü tam yediyse eğer istediği kadar kurabiye ya da meyve veriyorum. Çünkü zaten yemiş oluyor. Ama ana öğüne 1.-1,5 saat kala bir şey vermiyorum ki yesin tam diye 🤗