Kızlar bebeğim 21 aylık ve gerçekten çok istahsiz. 7 aylıkken başladı ve hala bu şekilde malesef. Aslında ek gıdaya çok güzel başlamıştık çok hevesliydi yiyordu herşeyi ama sonra ne oldu bilmiyorum hala yemiyor 🤷 dişlerimiz tamamlandı, bir hastalığı yok, kan değerleri çok düzgün, günde sadece 3 kez emiyor… VitAgil diye bir vitamin şurubu kullanıyorum bir arkadaşımın bebeğinde iştah açmış bizde hiç bir işe yaramadı. Bunu yaptım iştahı açıldı diyen var mı? Lütfen benimle paylaşın 🙏