YLKRN yok bende su yuzden sordum cocuk doktorlari hemonjim konusnda gercekten bilgisizler bi cok cocugun hemonjimine gecer diyerek buyumesine sebep oluyorlar iki cocuk doktoruna goturdum ne oldugunu anlamadi bile digeri farkli hastahaneye sevk etti kanama ve kabuk yoktu ama acil tedaviye baslamamiz gerekiyor dediler basladik. Halk dilinde aman gul lekesi ne olcak deniliyor fakat tipta asil adi damar timoru ve organlara sicrayacak kadar ciddi o yizden ilk organlara bakiliyor tabi ki olustugu yerde cok onemli tehlikeli bolgeleri var bilginiz varmi die sormustum bende. Sizede iyi aksamlar ☺️