Merhaba, hemanjiom bebek büyüdükçe hafifleyen bir durum. Organlarını da kontrol ettirmişsiniz şükür bişey yok ve saçlı bölgede kalacak içiniz rahat olsun. Tedavi diye kendinizi zorlamayın, ayrıca sağlığına zararı olan bi konu değil şükür blogda açıklayıcı yazı var hemanjiomla ilgili okuyun isterseniz içiniz daha rahat eder.
Hayırlı günler