B-firdews newmoom peki emzirmeye devam ediyormusun, benımde bebegımde aynı emzırmeyı bırakmayı düşünüyorum
newmoom B-firdews evet yediklerime dikkat ediyorum şükür geçti. Doktor bir krem verdi 2 günde yok oldu
Esilaligunler B-firdews bende tabiki emziriyorum canım ama arada mama takviyeside veriyorum malesef sende sakın kesme sütünü eğer alerjikse doktor ona göre bişey uygular bende kontrol günümüzü bekliyorum ozaman belli olur alerjik mi isilik mi diye
B-firdews Esilaligunler tamam canım yanıtın ıcın teşekkür ederım, yarına kontrolumuz var ınsalah belli olur
morsevenanne Esilaligunler ilk 1 ay falan benim bebeğim de de oluyorsu genelde duştan sonra sonra kendiliğinden geçiyordu. Şuan 3 buçuk aylık hiç bişey yok çok şükür🙏