Bizde de var 38 günlük olduk doktora götürdüm isilik olmuş kendi gecer dedi sonra aşı için sağlık ocağına gittim ordaki doktor baktı çok opmeyin isilik olmuş dedi hametan krem verdi sütümu sürüyordum oda artiriyormus sadece hametan birde arada bir kaşidigi icin bepantenin sensiderm inden suruyorum ayrıca belki alerjidir diye yumurtayı kestim yemiyorum