Bestem Papatyaseverr aramadi canm bu ay belki dr dün 2 ay oldu o yüzden çok teşekkür ederm.bu arada bi kac gun geçse sıkıntı olmaz dimi
Elifu Bestem yapılıyor dedı doktor ağızdan damla olarak yapılıyormuş koronodan dolayı gel gıt yapma dedı
Elif1334 Bizimde perşembe günüydü antibiyotik kullanıyoruz diye yapmadılar bu perşembeye ertelediler doktor l sıkıntı olmaz dedi bir haftadan