Selam kızlar bebeğim dün 2 aylık oldu bugün çok yoğun diye sağlık ocağı gitmek istemiyorum aradım açmadılar o kadar yoğunlar demek ki,yarın da tatil çarşamba gitsem sıkıntı olur mu sizce??ve bu aşıdan sonra banyo yapabilir mi aynı gün ve asi ateş yapıyor mu