linakusunannesii Geceleri mesela 1.5/2 de yatırıyorum kızımı güzelcene doğruyorum altını falan aldıktan sonra sabahta 7 bazen de 7.⅝ de uyanıyor kesintisiz uyuyor geceleri . Sizce bu normal bişey mi iyi mi kötü mü bilemiyorum
gozdeninannesi linakusunannesii Gece uykusuna daha erken geçmesi lazım canım benim bebeğimde 1de 2 de uyuyup 8 9 gibi kalkardi sonradan onu gece uykusundan alıkoyanın ben olduğunu fark ettim 10da emziriyorum uyuyo bidaha uyandiginda tekrar emziriyorum uykusunu dağıtmadan böyle böyle düzene oturdu😊
Ftmvrs13 linakusunannesii normal tabi ortalama 5 saat uyuyor masallah bebeğinize 🥰 ama yakında degisir o zaman da uyumuyor diye şikayet edersin insaallah etmezsin tabi yine de 🥰🤣
Azizeguney linakusunannesii Gayet iyi biraz büyüdüğünde erken yatmaya başlar çünkü sabah erken kalkıyor.
gozdeninannesi Tugyasyaz uyandıgında odadan cikmadan karanlikta emzirip tekrar uykusuna gecirmeyi denedinizmi
Tugyasyaz gozdeninannesi malesef geceleri ayakta sallanmadan uyumuyor güneş uykuya kendi kendine geçiyor aslında
linakusunannesii gozdeninannesi 7.⅝ gini uyanıyor emziriyorum yarım saat sürüyor alt değiştirme falan 9 gibi tekrar dalıyor uykuya
gozdeninannesi Tugyasyaz Bende alıstırana kadar zorlanmistim biraz uyku duzenini degistirmek biraz zor ama israrli davraninca basardim gazını cikariyormu peki 3mdikten sonra
gozdeninannesi linakusunannesii Uyuduğu süre gayet iyi bence ama biraz daha erken gece uykusuna geçmesini sağlamalısın bebekler için 10 ve 2 arası önemli gelişimleri için
Yesimkuzey linakusunannesii 3 aylık bi bebek için kadar uyuması iyi olabilir ama o kadar uzun süre beslenmemesi iyi değil bence en fazla 4 saat sonra uyurken de olsa besleyin gece beslenmesi çok faydalı nacizane fikrim.
linakusunannesii Yesimkuzey anlıyorum ama gece kucağıma alıp emzirmeye çok çalıştım emmiyor memede uyuyor bölünmüyor uyku yani devam ediyor uyumaya
linakusunannesii gozdeninannesi geceleri sadece böyle uzun uyuyor zaten öğlen falan 1 veya 2 en fazla 3 saat uyuyor aralıkları akşam 10 da yattıgında 1 de falan uyanıyor emiyor tekrar uyuyor 1.5/2 civari sonrada sabh kalkıyır işte
gozdeninannesi linakusunannesii O zaman gayet güzel canım bi sorun yok aç olsa uyanır zaten bizde çok uzun süre emmezdik 3 aylıkken doktora sormuştum bi sorun yok acıkınca uyanır demişti o yüzden rahat rahat uyu sende😊