Benüö büyük kızım 3 sene kullandı antibiyotik küçüktede kullanıyoruz. Bizde böbrek reflüsü var o yüzden sizinde altında yatan sebebin araştırılması gerek. Başka bir doktora daha gitseniz iyi olur araştırma devlet hastaneleri daha iyi. Benim büyük kızımda enfeksiyondan böbreğinde yara kaldı . O yüzden iyi bir doktor iyi şart Cnm devletten şaşma nefrolojiye yönlendirirler takip edilirsin sürekli