4 ay 7 günlüğüz kızımda idrar yolu enfeksiyonu oldu zimaks kullandık ishal yaptı falan bıraktık sonra idrar kültüründe üreme çıktı 3 sefer yaptırdığımızda hep çıktı doktor üreme miktarına göre değişir 100 bin olabilir yada 100 adet bakteri olabilir ona göre tedaviye başlamamız lazım 6 ay yada gerekirse 1 yıl antibiyotik başlamamız gerekir önlem alınmazsa ileriki zamanlarında böbrek yetmezliği yada çeşitli hastalıklara yol açabilir dedi napıcaz daha 4 ay 7 günlük bebeğim böyle bişeyi atlatan anneler var mı 😔😔😔