Muhammedikra [bilinmeyen] o kadar kötü yorum yapmaya müsait insanlar var ki... YAZIKK Canım korkma inşallah birşey olmaz eger tedirginsen bi doktora götür istersen
Icot [bilinmeyen] inş çok bir şey yememiştir 🙄 şimdi doktor gibi yorum yapamam fakat bir şey olacağını da sanmıyorum. Dikkat edin bir daha yüksek bir yere koyun paketinizi bazen öyle yerden öyle şeyler buluyorlar ki nasıl yaptı nasıl aldı diyor insan. Geçmiş olsun ☹️
ftmaerkn Ne kadar lüzumsuz yorumlar düzgün yazın tartışmaya kavga etmeye yer arıyısunuz ayıptır kız düzgün birşey soruyor sizin yazdığınız verdiğiniz cevaplara bak. Çok terbiyesizce aynısı sizin başınıza gelse nedir cami havlusuna bırak çok ayıp kendinize gelin edep birazı!! Canım su içir birşey olmaz RABBİM’in izniyle ..
Alpgdd [bilinmeyen] hahahahahahaa. Ben de o yaşlarda aynı şeyi yaptım ama yüzümde kıl olan tek yer kaşım olduğu için kaşımı traş etmişim. Ucunda 1 cm kalmış annem şok olmuş 🤣🤣🤣🤣
MiracAlpinveUmutunAnnesi deletedmom1101 ya sonuçta annesi bilerek vermemiş eline bukadarda ağır cümleler hiç bir anneye yakışmaz
Mervclk [bilinmeyen] herkes çocukluğunda bu tarz şeyler yaşamıştır büyütülecek birşey değil daha önemli olan uzun vadede sigara dumanının çocuğunuza vereceği zarar şuan pasif içici konumunda asıl bunu dert etmeniz gerekiyor bence
Kaderyas032717 Allah aşkına ne biçim yorumlar yapıyorsunuz kadının anneliğini sorgulamak size mi kaldı vallahi böyle insanlar görünce acıyorum acaba kendileri nasıl bir anne 😏 gerçekten kadının kadına yaptığını hiç bir canlı başka bir canlıya yapmamıştır heralde kadın endişe duyduğu için sizden fikir,yardım istiyor kadının üzerine gidenler dalga geçenler hat safada nedir bu hem cinse saldırganlık anlamıyorum hem bunun sorumsuzlukla alakası bile yok o zaman çocuklarınız emeklerken yada yürürken düştüğünde veya kafasını bir yere vurduğunda bizde sorumsuz anneleriz o zaman lütfen böyle yorumlara son verin yeter yani hem cinslerimden soğumaya başladım 😏🤦🏼♀️canım sende sıkma canını hiç bir şey olmaz çevremde var böyle olaylar yaşayanlar hiç bir şey olmadı allaha şükür bol bol su içir geçmiş olsun ❤️🙏🏻