Bizimde dün akşamdan beri meme reddi var çıldıracak gibi oluyorum artık çığlık kıyamet ayağımda sallıyorum sersemlediği an memeyi sokuyorum anca o zaman emiyo çarşamba günü 3 aylık olucaz normalde her verdiğimde alırdı tok bile olsa ama bugün hiç almadı zorla hep kucağımda zıplattım gezdirdim yatarak emzirmeye çalıştım yok sadece uykusu geldiği zaman sallıyorum sersemlediğinde emiyo ne zaman geçer Nasıl geçer bilmiyorum Ama bir an önce geçsin 😫😫