Akşamdan beri bebeğim emmiyor emzirmeye çalışıyorum çığlık atıyor kendini hırpalıyor azıcık emdi o da beş dk bile değil tekrar ğlamaya başladı ne yapsam iki memeni de emmiyor ne yapabilirim?? Sağıp biberonla vermeyi denedim onu da almadı kusucak gibi hareket yaptı