Dmlaa Prensesannesi111 merhaba. Prego mio mama sandalyemızı satıyoruz cok az kullandık başka sandalyemız oldugu ıcın. 300 tl ye satıcam.
Dmlaa Prensesannesi111 bebek arabası olarak wei B baston bebek arabası var. Baska bebek arabası aldıgımız ıcın 1 ay falan kullandık. 200 tl ye verebılırım Dmlaa
Prensesannesi111 Kızlar Allah razı olsun hepinizden mama sandalyesini ve bebek arabasını bulunduğumuz şehirden letgo üzerinden bulduk 🙏🏻 Eşime anlattım da şimdi Kargo ücreti vs çıkacak gel letgoya bir bakalım demişti öyle yapmış 🙏🏻🙏🏻