Hatice3424 Canım bir ihtimal ama manevi birşeyde olabilir bebekler çok korkutulur derler benim bebegimede oldu resmen bağırdı daha üç buçuk aylık ama birşeyden korkmuş gibi susmadan bagıra bagıra nefes nefese 4 5 kez oldu böyle korktuk bizde baya gaz sancısı gibi değildi yani bariz birşey var ben okudum eşim okudu abiside manevi yönden iyi biri ona okuttuk annem çok bilgili bu konularda baya birşeyler okudu ve ertesi gün geçti çok şükür sende okutabilirsin erkek nefesi kuvvetli olur
Pedagog_anne Maryhoney rüya görüyor olabilir bazen bebeklerde bu tarz korkarak uyanmalar olabiliyor ama gece terörü diye bi durum var netten de araştırabilirsiniz detaylı bir şekilde bu durum devam ederse sürekli oluyorsa uykuya daldıktan bir iki saat sonra oluyorsa on dakika ile yarım saate kadar sürebiliyor sürekli hiç durmadan ağlıyor sakinleştirilemiyorsa gece terörü denilen kısa uykudan beyin rem uykusuna geçişi sırasında uyanma sonucu oluşan durumdur
-Sunshine- Maryhoney Benim kardeşimde küçükken o şekilde uykusunda ağlardı baygın bi şekilde. Ne oldugunu bizde bulamadık ama her ağlamasında ayetel kürsi, Felak, nas, ihlas suresini okurduk rahatlardı.
DDK Maryhoney korkulacak birşey yok kendinizi üzmeyin boşuna her çocukta olabilir. Bir sağlık problemi bile olsa artık çaresiz birşey mi var günümüzde içinizi ferah tutun 🤗
Maryhoney O kadar çok okuyoruz ki anlatamam . Sakinlessin diye direk Ayetel Kürsi ile başlıyorum 😑 epilepsi diyinxe korktum cidden of inşallah bişey yoktur
Ysm28svs Maryhoney sen doktora gotur anlat nasil oldugunu canm.cekebilirsen videosunuda cekmeye calis . Doktora gosterirsin daha iyi yardimci olur.insallah onemli bisey yoktur. Korkmana gerek yok.yukarda arkadasin yazdigi gibi herseyin bi caresi var rabbim sifasini versin. Okuncaklikta olabilir cocuk nuskasi yazdira bilirsin geceleri korkmadin diye bildiğin hoca varsa.uzerinde taşırsın cocugun
asyamoms Rüya görüyor uykusunda ağlıyor benim kızım da bazen yapıyor öyle mutlaka uyandırın sizi görsün öpün koklayın o zaman sakinleşiyor
Esmacetin Maryhoney gece terörü benim oğlumda da oluyor iki aydır rüyada görüyorlar sanırım artık onunda etkisi olabilir yarı baygınlık bile yapabiliyor ama tedavisi yok sanırım yaş aldıkça geçiyor