Maryhoney Bebeğim 9 aylık . Yaklaşık 4 aylıkken beri ara ara akşam uyuttuktan 2 saat sonra çığlıklarla sesi kesilircesine ağlıyor uykusunda. Kucağa alıp susturmaya uyandırmaya çalışıyoruz gözünü acamiyor baygın duruyor 5 dk falan susmuyor ağlaması ne olduğunu hala bulamadık az önce yine bu şekil ağladı gözlerini açsin diye şu çarptım biraz sustu ama bayiliyo gibi oluyo çocuk neden olabilir 😣
Pedagog_anne Maryhoney uyku terörü olabilir psikolojik bazı durumlarda tetikleyebilir eğer bi sağlık sorunu yoksa idrar yolu enfeksiyonu gibi pişik gibi bi problemi yok ise
Eren61 Maryhoney canım bence doktora gotur bir suru nedeni olabilir. En iyi tanı doktor. En yakın zamanda git bence
DDK Maryhoney gece terörü olabilir ama birdaha o şekilde uyandırmanızı önermem daha tehlikelidir gece terörü yaşayan bir çocuğu bu şekilde uyandırmak
nhlaslan Oğlum 4,5 aylık on gündür akşamları uyuttuktan yarım saat sonra çığlıkla uyanıyo, kucagıma alıp sakinleştirip koyuyorum 15 dk sonra bi daha filan bu 4-5 kere tekrarlıyor. Atakdan diyorum ama bilemedim 😔
Maryhoney nhlaslan gaz dediydim ben o zamanlar ama bizimki çok değişik sesi kisilircasina ağlıyor sabaha ses gitmiş olarak uyanır yine 😣
Maryhoney Pedagog_anne pisik yok idrar yolu enfeksiyonu ancak doktora gidince anlarız şuan gidemiyoruz da uyku terörü nedir ki vallahi sesi kısıldı ağlamaktan yine ya 😣
Pedagog_anne Maryhoney rüya görüyor olabilir bazen bebeklerde bu tarz korkarak uyanmalar olabiliyor ama gece terörü diye bi durum var netten de araştırabilirsiniz detaylı bir şekilde bu durum devam ederse sürekli oluyorsa uykuya daldıktan bir iki saat sonra oluyorsa on dakika ile yarım saate kadar sürebiliyor sürekli hiç durmadan ağlıyor sakinleştirilemiyorsa gece terörü denilen kısa uykudan beyin rem uykusuna geçişi sırasında uyanma sonucu oluşan durumdur
Ysm28svs Maryhoney bir cocuk doktoruna goturun derim. Benim kizimdada vardi ama gozu kapali aglamiyodu
Ysm28svs Maryhoney ya canim korkutmak istemem ama benim kizima epilepsi teshisi konuldu kimisi uykusunda geciriyomus benimki uyanikken oluyodu bir doktora gotur canm.insallah onemli biseyi yoktur
DDK Maryhoney öncelikle tabiki gece terörü olup olmadığını bi doktor tarafından teyit etmelisiniz. Bebeğiniz bu şekilde ağladığı zaman uyandırmaya çalışmanın,kucağınıza alıp sakinleştirin sarılın başını okşayın yanında olduğunuzu bilmesi gerekiyor ellerini Tutun kendini güvene hissetsin kendisi bi süre sonra sakinleşip uyanacaktır. Bi süre kokunuzu alarak uyusun daha sonra yatağına koyun
Maryhoney DDK hep yanımızda yatıyor zaten . Bı de sakinlessin diye önce bayag uğraşıyoruz ama olmuyor susmuyor mecbur kalıp su carptik 😣
Maryhoney DDK sese alistirdim ben ev falan supurebilirim sorun olmaz gece uykusunda emer 5,6 kez gözünü açmaz uyur geri gündüz 2 uyku yapiyor 1-2 saatlik öyle yani
DDK Maryhoney genelde uyku terörü yaşayan çocuklar uykusu ağır olduğu için korku anında uyanamadığı için ağlar o yüzden sordum. Siz yinede bi doktora götürün inşAllah bir sağlık problemi değildir.
DDK Maryhoney korkulacak birşey yok kendinizi üzmeyin boşuna her çocukta olabilir. Bir sağlık problemi bile olsa artık çaresiz birşey mi var günümüzde içinizi ferah tutun 🤗