Sugul Hakcjrks benim oğlumunda öyleydi zamanla düzeliyor merak etmeyin ilk gördüğüm zaman hep öyle kalacak sanıp korkmustum annemlere niye böyle diye sorup duruyordum. Benim oğlumda anne karnında tersdi sezeryanla doğdu.
Arasannesi Hakcjrks benım bebegımın kafasıda huni gıbıydı cok korkmustum.doktor çekerken uzamıs.hep bır yana bı dıger yana bır duz olarak yatırdım sureklı öyle öyle düzeldı.bırde el kalınlıgında yastık önerdı doktorumuz onuda koydum suan cok sukur cok guzel bır kafa seklı var. 2 aylıgız 1 aylıkken duzelmıstı
Alprn4 Hakcjrks normal doğumumda olmadı bende, normal doğumlarda kafa üzerinde görüyorum genelde, sezeryande kafa arkasında sivrilik genelde oluyor, bu sezeryan di ama zamanla geçiyormuş