Misskokulum sizlik bisey yok canim anne😊❣ postunuza cevap veren bi vatandaşa yazdim😘 yoksa benimde 7ay 16 gunluk bi oglum var ve 1 aya yakin koynumda uyutuyorum fazlasiyla alisti yatinca yanina yattigim tarafa dönüp beni yoklamasi,aramasi yattigim zaman sokulmasi muhtesem bi duygu🥰 ben ve kardesimde annemin koynunda buyumusuz aklim erdigi yaşım kadariyla hic hatirlamiyorum kopamadigimi ya
da illa annemle yatacam diye direttigimi. hoş odalarimiz yoktu o simdikilerin lüksü salonda çetyatlar da yatardik mis gibi. o yuzden koynunuzda uyutmaya devam. hayirli ömrü olsun kuzucugun koklayin yerime❤