Herkese hayırlı geceler 🌹Oğlum 7 ay 7 günlük doğduğundan beri sayılıdır sallamam.Neredeyse 2 aydır belli bi düzen kurduk yatak odasına geliyoruz altini değiştiriyorum çoraplarını çıkarıp pijamasını giydiriyorum vitamin ilaçlarını veriyorum fon makinesi eşliğinde yanına uzanıp müdahale etmeden uyuyor sizce yanlış mi yapıyorum yanı yatağına koyup uyumasını mi beklemeliyim?👀🍀