Aptamil nutricia kullaniyorum su mama igrenc gaz kabiz yapti diyenleri gercekten anlamiyorum benim kizim ne gazli bir bebek oldu ne de aptamil gaz yapip kabiz yapti her bebek bir degil yaramamis olabilir.Bebelac kullanan da cok Aptamilin yan firmasi diye biliyorum icinize hangisi siniyorsa onu kullanin