Zeynusunannesii Benim ev 30 derece şuan kısa kollu zıbın giydirip üstünü ince penye battaniye örttüm uzun kollu giydirince isilik oldu biraz kalın giydirmişsin canım alıştırma bencede
545054 Bizde Sakarya da yaşıyoruz evin içi 30 derece şimdi banyo yaptırdım patikli zıbın askılı çıtçıtlı. Giydirdim bende kararsız kalıyorum sürekli ne giydirsen üşürmü diye düşünüp duruyorum 🤷♀️
Goktugkaganinannesi 545054 bizde bilecikteyiz . Termometre 29 gösteriyor 3 buçuk aylık oğlum altında askılı zıbın şort ve üzerinde tişört var cam açık .
jap Zeynepgns587 13 aylık kızım duştan az önce çıktı ince askılı atlet üzerine kısa kollu altına da şort giydirdim üzerini de örtmüyo😂
Asilkuzey Zeynepgns587 benimde 27 hatta 26 derece. Babyodan sonra kisa kollu citcutli giydirdim yatarkende altina ince picama yinede terlemis
bengiben Zeynepgns587 benim oğlum da 7 aylık. Bugün banyo yaptı akşam sonra da uyudu tabi. Kısa kollu body ile uyuttum. Ev 25 derece. Üzerinde kalınca bir örtü var beline kadar.
Pamuk_seker Zeynepgns587 fazla ayakları açık çorapsiz olmalı evin sıcak üstünde safece kısa kollu zibin yeterli bizde uyumadan banyo yaptık şuan sadece kısa kol.zibin alt çıplak
Asyanzk Zeynepgns587 ay kıyamam 😔 şu kayınvalideler bir karışmasa şaşarım zaten kimse kimsenin anneliğine karışmasın 😆
Zeynepgns587 Asyanzk bizden başka herkes Çocugun annesi oluveriyor tamam ilk çocugum tecrubesizim ama bazı şeyler de mantık kardeşim birde hemşire emeklisi kayınvalidem
Ekaya Zeynepgns587 benim bebeğim 8 aylık banyo sonrası askılı bir çıtçıtlı badi ve ince alt üst uzun kollu pijama giydirdim ayağında çorap yok battaniyeside ince 👌🏻 İdeal sanırım🤷🏼♀️
AdaLila Zeynepgns587 benim kuzum 3 aylık olmak üzere valla şort atlet giyiyor sadece ev 28 26 derece arası değişiyor fazla kalın giydiriyorsunuz isilik olur
Ummuscetinkaya Zeynepgns587 patikli alt yerine ayakları açıkta kalan nir şey olsun bence. Benim kızım 5 ay 12 günlük üstü açık yatıyor çok sıcak burası patiksiz pijama altı ve uzun kollu üst giydiriyorum içindeki zıbını çıkartıp. Kolları felan açık duruyor. Ama bugünden itibaren şort ve kısa kolluya geçeceğim geceleri için.