Zeynepgns587 Kızlar oğlum 7 aylık banyo yaptırdım. Uzun kollu zıbın ve patikli pantolon giydirdim sadece evimiz 27 derece sizce doğru mu giydirdim birkat daha giydirmelimiyim.uyurken üzerine müslin örttüm
Asyanzk Zeynepgns587 27 derece için kalın giydirmişsiniz gibi sizce hava nasıl sen nasıl rahatsan bebeğinden öyle giydir ve nerde yaşıyorsunuz ben Antalyadayım burası 30 derece kızıma her akşam duş aldırıp zıbınl yatırıyorum üstünede ince battaniye örtüyorum akşamları 🥰
Ruzgarsmomm Zeynepgns587 bilmiyorum ama benim oğlum 4 aylık olcak 3 gün sonra. Banyodan sonra cıtcıtlı badisini giydirip bırakıyorum. İzmirde yaşıyoruz yanıyor burası
Melekoyku Zeynepgns587 banyodan sonra üşümesin diye iyi giydrmissin ama bı srek sonra en azından çorap olmasın ayağında rahat etsin
Zeynepgns587 Asyanzk kız kayınvalidem beni bunalttı ince olmuş üstü diye. Oğlum Eylül 21 de doğdu 4 kat Battaniye örtmüştü yavrum islik olmuştu
Dyg_brn Asyanzk antalya neresi :) ben de ant. Sadece ev 30 derece bizim dışarı fena 40ı geçik bence 😐🤦♀️
Ozgunurr Benim kızımda tam 3 aylık İstanbul da yaşıyoruz ama hayla uzun kollu ve uzun çorapsız pijama giydiriyorun acaba çok mu kalın bilemedim
Asyanzk Zeynepgns587 ay kıyamam 😔 şu kayınvalideler bir karışmasa şaşarım zaten kimse kimsenin anneliğine karışmasın 😆
Ozgunurr @Zeynepgns587 @BrcnBlgn eşim çok takıntılı az önce her yer kapalı ve salonda bir camı üstten zor bela açtırdım. Üşütür hasta olur aman daha çok küçük diyor sürekli. ev 26 derece
BrcnBlgn Ozgunurrokadar scaga alistirmayin nasil alisirsa oyle gider ilerde sknti yasarsiniz en ufak biseyde hasta olur.bende bugun banyo yaptirdim ince pijama takimi giydirdim sadece gobek kismina muslin orttm corap falan yok odadacam acikti serin oldugu icin pijamasi uzun kollu
Badevehande Adana da hava gündüz 44 dereceydi biz sıcaktan uyuyamıyoruz klima açtık 25 derecede kısa kollu zıbın ve uzun alt ile sadece uyuyor üstüne de battaniyesi var
Papatyaseverr Zeynepgns587 canım biz 2 bucuk aylığız istanbul bu aralar cok sıcak Oğluma duştan sonra cıtcıtlı badi yada atlet giydiriyorum ara ara vücuduna dokunuyorum hafif üşüdüğünü anlarsam alt üst giydiriyorum ama akşamları mutlaka üstü giyinik oluyor hava soğuyor çünkü ama ayaklarında mutlaka sabah akşam çorap oluyor