Selinsak uyanık olduğu zamanlarda emzir ama uyurken de iki saati geçirmeden besle ben çay kaşığıyla beslemiştim biz de değerimiz 19,8 le yenidoğan yoğunbakımda kaldı iki gün. Taburcu olurken yenidoğan hemşireleri emzirme alternatifi biberon yerine çay kaşığı kullan demişti