Merhabalar, aranıza yeni katıldım 11 mayısta doğum yaptım. Emme konusunda düzen tutturamadık ve sürekli uyku halindeydi. Sağlık ocağındaki ebe ile görüşüp durumu anlattım, yanına çağırıp beraber deneyebileceğimizi söyledi gittim doğru pozisyonları gösterdi ve sarılık başlangıcı olduğunu doktora gitmem gerektiğini söyledi. Ertesi gün doktora gittiğimizde sarılık değerimiz 19 çıktı fakat beslenme konusunda gayet iyi denildi. Bizim sarılık sebebimiz benim ve oğlum arasında kan uyuşmazlığı. Neyse 2 gün hastanede kaldık ve bugün 8. 81 e düştü değeri taburcu olduk. Eve geldiğimizde beri uyku da, uyurken biberonla süt veriyorum sağıp alıyor ama meme verdiğimde almıyor kesinlikle. Ve yaklaşık 5 saattir uyanmıyor ne yapsam. Başına gelen var mı acaba ne yapmam gerekiyor