Teachermom Glycn Evet.Birde Newvit +2 degerlikli emilim hizli.Oyle 1 saat 2 saat bebegin ac kalmasina gerek yok 30 dk yetiyo bilginiz olsun😊
Zuhal3659 Derin17 Kabız yaptı mı bebeğiniz de? Sadece anne sütü alıyor ama dünden beri hiç kaka yapmadı
Meleknaznannesi Zuhal3659 bizde sidefer kabız yaptı. Newvit de yapar mı diye korkuyorum açıkcası. Alıcam ama yaparsa boşuna almış olcam zaten çok pahalılar