Busragungor ayrıca 4 saat uzun bir süre 2,5 saatte bir besleyin zaten büyüdükçe bu süre artıcak ben sabah 7,5 ta emzirip çıkıyordum evden kayınvalidem 10 gibi uykudan kalkınca tekrar süt veriyordu sonra öğlen 12,5-1 arası tekrar içiyordu şöyle birşey ben normaldede bebeğimi uykudan her uyandığında emziriyordum az yada çok emiyordu ama mutlaka emiyordu