Busragungor dbm zatenniyisi olsun diyoruz tutmuyo bakkal emzigi verdim tuttu diyen cok 😂 meme reddi yapmasindan da korkuyorum aslinda biberondan da korkuyorum ama biberonu mecbur vericez
Naz_N Busragungor lansinoh biberon nasıl bilmiyorum ama 2 ay boyunca tek delikli ucu kullandık, 2 aydan sonra 2 delikliye geçtik ve yarı yarıya düştü süre haliyle. Delik boyutu da önemli tabii, çabuk içmesinde bi sıkıntı olacağını sanmıyorum😊🌸
Busragungor Naz_N sizinki kac ml kac dakikada bitiriyor korktugum cok fazla gelip biberona alisipta meme reddi yapmasi
Busragungor idil1990 dilbagi ne demek? Bizimkide dinlenip icse keske bugun verdim likir likir hepsini bi anda icti 2 3 dakikada
Busragungor idil1990 ama memede emerken dinlenip emiyodu acaba biberon aktigi icin nefes alamiyo mu ki
idil1990 Busragungor cekmezse biberondanda gelmezki biberondan daha kolay emdikleri icin memeyi hemen birakiyorlar zaten ilk zamanlar
Busragungor Rabiayigit bizimkide oyle bilmiyo bilse keske doydugunu hem kusmaz hem sutler ziyan olmaz
Naz_N Busragungor 2 ay 11 günlük, şu an 120 ml içiyor, 5-6 dk da bitiriyor. Memem boşken de veriyorum ben ye teması için, yine de emiyor, hiç red yasamadık ama biberondan mıdır bilemiyorum🐣
dbm Busragungor napmadım ki. tentene temas , hoplata hoplata emzirme ya neler neler aklıma gelmiyor. AMA MAALESEF YENİLDİM🥺
Busragungor idil1990 anne memesi uyumlu bu biberonlar bu kadar cabuk bitecegini dusunmemistim insallah meme reddi olmz 😔
Naz_N Busragungor Philips Avent’in’in Natural serisinden cam olanını kullanıyorum. Yine Natural’in PP olanı sağma makinesinin yanında verilmişti onu da nadiren kullanıyorum ama cam daha iyi sanki, koku illa oluyor PP de🌸
Busragungor Naz_N benimki de lansinoh onada iyi diyolar bakalim gorcez canim gunduz biberonla aksamda emzircem
Poyraz5834 Busragungor bir iki batirip vermeden biseu olacagini sanmiyorum eskiden annelerimiz buyuk annelerimiz hep vermis😊