kardelen00 Deletedmom310 kizim 4 aylik 6400 gram. gecen hafta lcwden siparis verdim 6-9 ay. cok hafif uzun geldj bodyler falan ama iyi oldu bir kac ay giyer. bence 6-9 alin yazlik alacaksiniz zaten anladigim kadariyla . 6-9 ay 8-9 kiloya denk geliyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom310 7,5 aylığız. 9-12 şimdi giyiyor. Ben genelde 12-18 üst 18-24 alt alıyorum. Boy uuzun geliyor biraz onunda paçaları içe kıvırıyorum.
gokcekizinannesi Deletedmom310 kızım 7.5 aylık kilosu 8e yakın. zayıf ama uzun bir bebek. 9-12 oluyor beden olarak.
Huzurum12 Deletedmom310 ben aliyorum sürekli canim bebegin 3 aylik yaz çıkana kadar giydirirsin şimdi alirsan 6 -9 büyük olur ama bir kac ay sonra tam olur
tellibaykus Omurbuglem valla bilemiyorum canım bebeğim henüz o boyuta ulaşmadığı için bişey demem doğru olmaz bundan bir iki ay önce kaç aylık giyiyordu
Omurbuglem tellibaykus sorunda tam olarak orda ½ yaş oluyo yani omuz oluyo falan ama göbekliyiz biraz göbek yukarı cekio boy kısalıo 3 yaş alsam bu seferde çok bol ve uzun oluyo smdi lc de gidemiorm kalıplar nasıl bu sene die bakamadgm icin bi sorim dedm
Gayeefe Deletedmom310 söyle düşünün 2 aylık kontrolde ne kadar kiloydu en fazla 1 kilo almıştır 5 kg alacak hali yok boy da en fazla 4 cm uzuyor ona göre alabilirsiniz
KATRE_ Deletedmom310 Beden tablosu kisminda kiloya gore bedenleri yaziyor oyle almanizi oneririm. Eski kilosu ne kadarsa bir ustunu alin
Seydameva kyrm hm daha büyük 😂 kızım LCW’nin 93 cm giyiyor hm de o büyük oldu neye göre bu kalıplar acaba
Mubu81 Deletedmom310 valla ayından büyük al canım hep tam beden alıp 1 ay giydirenildim cahillik yaptım bebeklere ne olsa yakışıyor zaten hemen toparlanıyorlar büyük al
kyrm Seydameva ksfalarına göre 😁 heleki türkıye standartlarında lc nın tam ayına gore gıyınen bebek cok az yanı bence 😁
Arc1993 Deletedmom310 yazlık kıyafet alacaksınız dimi? Zaten giyeceği ortalama 3 ay. 6-9 alırsanız hu yaz olmaz, Üstelik seneye yaz da küçük gelir. Bence 3 6 iyidir. Boyunu evde Mezurayla aşağı yuksrı ölçebilirsiniz