Melek1 Efsanemel bebeğiniz siz onun yanında olduğunuz sürece yipranmaz emin olun sadece değişime alışmaya çalışıyor öyle düşünün . Bunu da ağlayarak gösteriyor . Yanlis yonlendirmek istemiyorum sizi sadece benim yaptigimi söylüyorum . Ben hiç kucağıma almadım agladiginda hep başını yüzünü okşadım ona yanında olduğunu hissettirdim o şekilde sakinleşti tabi bu dediğim gibi milyon kere oldu yani insanın sinirleri cok yıpranıyor ama sabır olmadan da olmuyor
Selimustafa Sule77 benim bebeğim de aynı doğduğundan beri hemde😭 3 buçuk aylık bende çok daraldim artık 29. Dk uyanır mı bı bebek ya her seferinde. Bı tane daha oğlum var ve çocuğun yüzünü göremez oldum
Melek1 Efsanemel ha bir de ya memede ya kucakta demişsiniz kademeli ilerleyin mesela memede ya da kucakta mayissin yatağına öyle koyup pispislamaya başlayın
Zeynepgns587 Sule77 uyku rutinlerimizi gündüz için ayrı gece için ayrı gündüz 20 dk önce odaya gelip alt değiştirme tulum giyme kitap okuma perde kapatma ve iyi uykular öpücüğü veriyorum sırasıyla böyle oluyor. Gece ise yarım saat önce geliyoruz banyo masaj tulum iyi geceler deyip öpüyorum müzik ile uykuya geciş
Zeynepgns587 Mvern şuan 7 ay 27 günlük. Gündüz 8 de uyanır 10 da ilk uyku 1 saat. 13.30 arası ikinci uyku 2 saat. 17.30 da 3.uyku 1 saat. Bazen 3 uyku olmuyor 2 uyku yapıyoruz. Gece de 9 da uyuyor
Sule77 Melek1 çok sağolun linki okuyacağım allah razı olsun 4.ay asısından sonra bende eğitim vermeyi düşünüyorum müsaadeniz olursa sizi takip etmek isterim
Zeynepgns587 Sule77 ben çok zor dönemlerden geçtim inanın uyumayan bir bebek ti. Okulum vardı ders çalışamıyordum. Dedim ki bunun bir çözüm yolu olmalı derken araştırdım ve gerçekten önemli nokta sabırlı kararlı olmak biraz da bebeğinizi ağlamasına dayanmak lazım
Almilaninannesi Oğlum 4 ay 26 günlük ayyynı durumu yaşıyoruz. videoyu can kulağıyla dinle ve uygula canım tavsiyem 🌸
Sule77 Almilaninannesi sizin düzeldiği?ben dünden beri uyguluyorum daha öncede bunu bilmeden uygulamışım falar yarım saat uğraşmıyordum ama yine de dönmüyor derin uykusuna .günde 4 uyku yapacaksa ben 8 yaptırıyorum resmen :( çok zorlanıyorum 1 -1,5 saat uyutmaya uğraşıp 45 dakka uyuması çok yoruyor hiç bir işimi yapamıyorum 6 hafta sonra geçmesi garantimi sanki bizim sihirli değneye ihtiyacımız var :(
Selimustafa My_son canım merhaba benim bebeğim de 30 dk uyuyor doğduğundan beri şuan 8 aylık hala düzelmedi seninki düzeldi mi bı ümit ver bana ya lütfen düzeldi de😬
My_son Selimustafa valla canim yasina 1 hafta var cok uzgunum ama gittikce kötüye gidyo bizde durumlar gece uykusu hic kalmadi yemek asla yemiyo gunduz 2 kere uyuyo ama gece yarim saat bile olmadan kalkiyo bazen uyaniyo saatlerce salliyorum valla oturup aglicam artik 🥺🥺🤦🤦