Sule77 benim de bebeğim 4 aylik aynı durumdaydım ben de deliriyordum 1 mayıstan beri inat ettim her uyandığında tekrar uykuya dondurdum uykuya dondurmem en fazla yarım saatimi alıyordu vazgecmedim şimdi yavaş yavaş alışıyor gibi yani günduz 4 uyku yapıyorsa ikisi uzun ikisi kısa inanıyorum ki tamamı uzun olacak biraz zaman sonra . Bu arada bebeğim çok gazliydi o yüzden hep ayağımda salladım o şekilde uyuttum . İşe önce sallamayi bırakmakla başladım . Piş piş sesleri açtım poposuna vurarak uyutmaya başladım sukurler olsun ki iki üç gündür sadece emzik veriyorum kendi uyuyor . Bence uzun uyuması için önce kendi kendine uyumayı öğrenmesi gerekiyor.
Size en büyük tavsiyem bir rutin oluşturun . Mesela ben besliyorum , biraz vakit geçiriyoruz sonra uyutuyorum . Uyutmadan önce masal okuyorum ona daha sonra perdesini indiriyorum (koyu gri perdesi o yüzden karanlık oluyor odası) iyi uykular diyorum her seferinde . Besleyip yatirmiyorum yani kesinlikle uyandıktan sonra besliyorum
Bu şekilde bir rutin olusturduk inanın çok faydası oldu