Mermeral olur mu canım öyle şey. Ben ocakta doğum yaptım. Doğum yaptıktan sonra terden nefes alamaz hale geldim. Bi sütyen bi şortla dolaştım bütün kış evde. Kızım da deli gibi emer, meme düşkünü. Şua an 4,5 aylık hiç de bişey olmadı. Bana da çok dediler, sütün üşür, sütün kaçar. Ne sütmüş arkadaş. Dinlemeyin siz kimseyi, bebeğiniz emdiği sürece süt gelir, süt geldikçe de bebeğiniz emer başka bir sağlık problemi olmadığı takdirde.