BirBabaHindi kızım 3 aylık, ben kundaklıyorum. Daha doğrusu yarım kundak kullanıyorum.
Kucağımda emerken uyur benim kızım, yatağına kundak için bir müslin örtü seriyorum, kucağımda uykuya daldıktan sonra yatağına yatırıp yarım kundak ile kollarını sarıyorum biraz. Çok sıkı değil yalnız, biraz daha dalınca çıkarıyor ellerini içinden. Amaç ilk yatırdıktan sonra irkilip kendi kendini uyandırmaması. 3 aydır da baya iş görüyor, uykuya dalmasını ve kendini güvende hissetmesini sağlıyor.