BirBabaHindi Kizlar 23 günlük oğlumu kundakta yatiramiyorum kendini yirtiyo ağlamaktan ve mutlaka bı şekilde ellerini cikartiyo ve öyle uyuyo kundaklama dan uyutan varmı bebeklerini nasıl alistirabilirim kundaga
Hasderluna BirBabaHindi ben de şurada bekleyeyim hazır kundak aldım sevmedi kendim yapıyorum onu da asla sevmiyor
Deletedmom44 BirBabaHindi ay bende yapamıyorum hiç istemiyo bazen emerken uyuyo bezenden emzirdikten sonra beşiğinde sallıyorum öyle uyuyor
Mom987 BirBabaHindi aynı şekilde ben hiç yapmadım yapamadım yani 1 defa yaptım olmadı yaptırmadı bebeğe göre değişir yani 15 aylık olup hale kundak yapan var benim bebeğim oldum olası sıkıya gelemiyor. Şimdide büyüdü zaten.
RundownMom Neden illa kundağa sarıyorsunuz ki. Doktorlar da çok önermiyor artık kundaklamayı. Motor becerilerini engellediklerini söylüyorlar. Bir de sıcak artık havalar. Bunalır
Hasderluna RundownMom aslında yarım kundak çok öneriliyor bütün uzmanlar tarafından hatta hastanede bile yarım kundak yaparak teslim ediyorlar bebekleri çoğu ülkede de yani kolları sarılı bacakları serbest şekilde ama bazı bebekler sevmeyince sevmiyor
RundownMom Hasderluna aynen ama dediğiniz gibi sevmiyor bazı bebekler. Benimki mesela bazen isterdi bazen istemezdi. Ama şu an yaz bebeklerinin isteyeceğini sanmıyorum hele bu sıcaklarda.
KkadriyeE BirBabaHindi benim oğlanda aynıydı kış bebeği diye yarımda olsa kundaklıyodum ama yaz gelince bıraktık tamamn bence kundak şart değil heleki bu sıcakta☺️
gozdeninannesi BirBabaHindi Kundaksız uyuyabiliyorsa kendini uyandırmadan ben alıştırmayın derim ben yarım kundak yapıyorum kendini uyandırdığı için nasıl bırakıcam diye düşünüyorum mesela o yüzden uyuyorsa zorlamayın derim😊
Ela_Kaan BirBabaHindi kundak şart değil bebeğim doğduğu an odaya aldığımda annem kundaklamış. Eve götürdük yine kundaklamaya devam ettik ağlamazdı. Sonra ben şimdiki doktorlara uydum kundaklama kaa çıkığı olur falan felan işte. Bazen ağlardı uykuya dalamazdı işte o zaman kundakladım bebeğimin çok rahat uyuduğunu görünce her ağladığında kundakladım işe yarıyor bazen
Mom0870 BirBabaHindi hayır ben hiç kundaklamadım önermiyorum da bırakın motor becerileri gelişsin hareket etsin zaten bu sıcakta hiiiç gerek yok. Düşünsenize sizi dürüm 🌯 gibi sardıklarını 😀🤦🏻♀️ Ben özgür bıraktım oğlumu hep. kış olsa belki yarım kundak olabilirdi ama ben onu da yapmadım .
Merve_dilay İlk ay hiç kabul etmedi hep ağladı ama kendi kendini uyandıyordu bende tekrar deneyim dedim. Ebebekte satılıyor kundak ayına göre ondan aldım ilk günler ağladı istemedi ben pes etmedim 3.gün alıştı.4aylık ve mışıl mışıl uyuyor kundak sayesinde
morsevenfilolog BirBabaHindi İstemiyorsa neden zorluyorsunuz ki? Bırakın rahat rahat uyusun bebeğiniz. Ben 4 aylıkken istemiyor diye bıraktım. Siz hiç yapmayın , demek ki sıkıya gelemeyecek. 🤷🏻♀️
Serenty BirBabaHindi benimkide sevmiyor su.hala da sevmiyor gerçi.ben uyuttuktan sonra kundakliyorum en azından kendini uyandirmiyor
Asenaaziz BirBabaHindi şuan 9 aylik olduk canım doğduğundan beri 1 kere bile kundak yapmadım elini tutarak uyuttum öyle alıştı kundakta zaten asla durmazdı ve bana eziyetmis gibi geliyor kıyamadım yapmaya şimdi kocaman olduk hala daha ellerini tutmadan uyumaz