Tubina benim 2 gebeliğimde de olmadi aksine doğumdan sonra oldu 😂😂 kızım da geçmişti 2 ay içerisinde ama oğlum da geçmedi daha 5 gün sonra 4 ay olacak ve inanır mısınız kızımda da o pembe çizgi var göbek degiliginden vajinasina doğru aynı bende olduğu gibi 😍