Blgzr58 lohusanın yaka iğnesidir bebek derler gerçekten de öyle 40 dan sonra az da olsa düzen oluyor 3 aya bebek kendi düzenini sen kendi düzenini oluşturuyorsun,bebekler aç oldukları için meme de durmazlar korktukları huzursuz oldukları kendini rahat hissetmek için bile hatta gazını çıkarmak için bile meme isteyebiliyorlar çok zor bir süreç aynısını bende yaşıyorum bebeğim 24 günlük her geçen gün farklı her geçen gün daha düzene oturuyor emmesi stabil tabi geceleri daha düzene girdi