Blgzr58 mamaya başlamayın boş yere sürekli emdiği için size öyle geliyor bebek emdikçe gelir ve emdikten sonra huzursuz yada ağlamıyorsa çişli kakalı bezleri de varsa günde 3 defa 1 tl büyüklüğün de sıkıntı yoktur kontrolünüze de az kalmış,bu ara da bende bebeğime emzik verecektim ama uzun araştırmalarım sonucu meme reddi yapıyormuş