Gmzesla Doktor mudahalesi olmadan kendim yapmayı düşünmüyorum korkuyorum birşey olur diye . Kendiliğinden dökülmesini bekledim ama 4 ay 10.günlük oldu bebeğim hala aynı ama tüylerin birbirine yapışması gibi değil sanki bazen azalıyor bazen çoğalıyor bazende baska biryerde de çıkıyor. Görünce çok şaşırıyorum. Hiç hastaneye gitmedim bebeğim doğduğundan beri bu yüzden doktora sorma fırsatım olmadı. Şimdi doktorun numarasını alıp whatsaptan sorucam bklm.