Si_se_ta_be benim kayınvalidem gazlı bebeklerde sırt dikeni olduğunu duymuş bi keresinde banyo yaptırırken sırtını öyle bir ovduki anında dikenler çıktı sonra bebeğim 3 saat aralıksız uyudu oh be dedim sonra bi araştırdım ki eyvah dedim laguna tüyleriymiş onlar kendi kendine dökülmesi gerekiyormuş müdahale edilmemesi gerektiğini okudum müdahale edildiğinde tüylerin kökleri birleşip bu hale geliyormuş 2,5 ay ne yaptımsa geçmedi sonra kendi kendine döküldü ama bir daha tövbe duyulan bişeyi yaptırırsam