habibe_omerasaf
[bilinmeyen] meyveli deneyin dicem ama 11 aylıkmış bebisiniz muhtemelen denemissinizdir😊🌸
Firdevs
[bilinmeyen] 6. ayda ilk yoğurtla başlamadın mı canım eğer yeni vermeye başladıysan alıştırman çok zor sürekli vermeyi dene elbet alışacaktır yani inşallah 🙏🙏
deletedmom4842
[bilinmeyen] inan direkt kendim mayalayıp verdim bir küçük kase yedi şok oldum maşallah
ikos58
[bilinmeyen] ıcerısıne bebebıskuvısı, pekmez yada elma armut katarak deneyebılırsınız.
deletedmom4842
[bilinmeyen] Meyveli dene bence en azından bi bak bakalım ne yapacak sonra meyveyi yavaştan azalt tabii şimdi kocaman anlar mı ayırt eder mi hemen meyvesinin azlığını bilemedim 😊
2melek1anne
[bilinmeyen] doktorum bana şey dedi geçen gün çocuğa zarar vermeyecek her tattan az az yedirilmeli orn bi çay kaşığı 5 6 aylikken tatlarini alirsa buyuncede yemeye devam eder dedi gerçekten de hakli arkadaşım ek gida çok vermedi biberon da kabul etmedi hep emdi sonra çocuk hiçbirşey yememeye başladı çok zayifladi yaşında hala çorba felan yemiyordu özel şeyler yapiyodu yemiyodu emmeyi birakti bi buçuk yasinda anca düzelmeye başladı yemeye başladı ama sizin alerji varmış yapacak bişey yok alışır bence zamanla içine bir çeşit meyve rondodan çekip karistirin belki hosuna gider☺
Deletedmom21
[bilinmeyen] pekmez ile denediğin zaman mikrop oluşturuyormuş bende öyle deniyordum vermedim sonra benim kızımda yemiyor canım yoğurt çorbası yapınca 1 2 kaşık yiyor öyle dene yada içine meyve rendele benimki rendeleyince bile yemiyor umarım sizin bebeğini yer
CaglaGenc
Deletedmom21 bizim doktorumuz yoğurdu sevmezse pekmez kat içine demişti zararlı öyle birşey olsa verir miydi 🤔
ikos58
[bilinmeyen] aslında sut urunlerıyle pekmez kullanılmıuor demır emılımını azalttıgı ıcın ama bır kac kez alıstırana kadar deneyıp sonra kesersınız ben oyle yapmıstım 😊
Aselebru1
[bilinmeyen] bal kabağı ile deneyin hem tadı güzel oluyo hemde severek yer :)
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] bizimkide yoğurt varsa yiyor yoksa yemiyor. Şu an diş çıkarma dönemi sadece yoğurda açıyor ağzını. Bayadır yemeyince tadını garipsemiştir normaldir annesi. Çok zorlamadan sürekli dene alışacaktır, inşAllah☺️
Ege
[bilinmeyen] canım öncelikle sevindim bebeğin ve senin için şükür alerjiniz iyiye gidiyor demek ki🙏🏼 Ben sabah omletine yoğurt ve suyunu ekliyorum o da bir alternatif olabilir, irmikli meyveli yoğurtlu ara öğün verebilirsin ben sade de kullanıyorum, bu şekilde de veriyorum yoğurdu 😊 bol şans sakın üzülme bir kaç gün ara ver tekrar dene eminim sevecektir✌🏻
Deletedmom21
CaglaGenc bizim dr da öyle dedi anlamadım🤷♀️
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] hayır hayır cok güzel oluyo bebeğinizde muhakkak beğencektir. Elma ve muzu cam rendede yapınca kendim bile yiyorum o kadar güzel oluyo 😊 umarım bebeğinizde severek yer
MzeynepB
[bilinmeyen] en az 15 gün ara verip tekrar dene, unutturarak yani. Sabırla
Thesra
[bilinmeyen]
Benimkisi direk sevdi canim ek gidaya yogurtla baslamistim simdi bayiliyor sur ve sut urunlerine eger sevmiyorsa meyveli yogurt yaparak dene muhtemelen sevicektir oyle😍😍tatlaninca sevmemezlik yapmiyorlar yeterki sekerli seyler olsun🤭🤭
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] teşekkür ederiz ablası. Ayaz Efe'de sevecek yakın zamanda. Atlattınız ya alerjiyi en önemlisi bu👍🏽🧡
Kvldn
[bilinmeyen] bizde 10 aylık olduk 7 aylıkken kaşık kaşık yoğurt yerdik hemde cok severek ama ne olduda birden değişti 2 aydır tadını aldığı gibi ağzını kilitliyor püskürtüyor asla yemiyor bende şırınga ile ağzına sıkıyorum ya da labne yediriyorum ekmeği bandırıp
Thesra
[bilinmeyen]
Tamam canim benim yerse yaz bize ben merak ederim😌😌insallah sever kuzummm
Thesra
[bilinmeyen]
Yarim felan koysan yeter canim bebisin buyuk sonucta yada yarimin biraz daha azi ceyregin bir tik ustu😂 beklemedeyim afiyetle yer insallah🤗🤗
tgc
[bilinmeyen] benm kızım hemen kabul etmişti yoğurt canavarı zaten çok sever meyveli yaptım o kdr yoğurt sevmesine rağmen yemedi pekmezle denedim onuda yemedi ara öğün değişiklik olur diye yapıyordum yoksa yemekle beraber 1 kase yer mutlaka bide cici bebe kullanıyorsanız onu ezin yoğurtla deneyin bakalım