Merhaba💁🏻♀️
Yaklaşık 5 ay önce sezaryen doğum yaptım. 50 kg ile hamile kalıp, 80 kg ile doğuma girdim. Bedenim daha önce öyle bir kiloyu ömrü boyunca görmemişti🤫 Doğumdan sonra bütün kilolar gitti ama karın fazlam hala var ve kötü duruyor. Ne yapmak lazım sizceğğ? 🙄