@aselin_annesi benimde perşembe günü başıma geldi, eşim işe giderken oğlumu beşiğe koydu koyarken bingildak kısmını beşiğe vurdu bir saat uyumadım öğlen iki buçukta biraz kustu akşam götürdük doktor küstüğünde için tomografi çekecem dedi çektirdik çok şükür bir şey çıkmadı ama radyasyon aldığı için korkuyorum gelişimini engeller mi bilmiyorum