aselin_annesi canım ben kızımı 3 aylıkken arabada arka koltuktan düşürdüm çünkü emniyet kemeri bağlı değildi ani fren olunca çocuk arabanın ortasına uçtu resmen o gün ağlamaktan komaya girdim Çünkü benim hatamdı yüzü öne dönük ve kemeri takmamıştım yani demem oki bütün bebekle düşüyor ama ben hemen doktora gittim film falan çektirdik doktor dediki o an olmasada sonra bile kırık çıkabiliyor yada başka birşey o yüzden film çekelim kafamız Rahat olsun bence müsaitsen git canım ama hepsi düşüyor Yanında olmak önemli tabi neresini vurduğunu görmen