Su0134 Sedaahmet Adana da inanılmaz bir sıcak var klima mecbur açıyoruz çocuklarda çok terliyor bu sıcaklarda nasıl üşüsünler ter içinde kalıyorlar hep😥
Ancak Akbasinci 3,5 aylığız dünden beri çıtçıtlı atletlerle duruyor,çok sıcak ve bunaltıcı bir hava,yaz gelmiş haberimiz yok 😕
Ancak Akbasinci Ben kızıma e bebekten alıyorum çok da güzel ürünleri,şuanki süreçte internet şubesinden alıyorum hatta şuan acayip indirimler var siparişimin gelmesini bekliyorum bende☺️
Minikcivcivim Akbasinci başladık İzmir yanıyor, tek zıbınla duruyor. Klimayı açtığım zamansa üzerine ince bir şey giydiriyorum
Mnli Akbasinci 6 ay 20 günlük 3-4 gündür gündüz kısa kollu Zıbın gece çok ince uzun kollu pijama ile yatırıyorum gece terliyor ama üstünü çok açan bir bebek o yüzden pijama devam
Ediss Akbasinci yerlere oturduğu için altını nispeten kalın giydiriyorum. Çorabı da oluyor genelde. Ama üstüne bu aralar daha çok tişört giydirmeye basladim
Havva2763 Bende kollu çitçitli ve ince alt giydiriyorm antepte yaşiyorm oglum çok terliyo hasta oldu grip sıcaklik rden arttı
Ceydakoruc Akbasinci nerde yaşıyosunuz sıcaklık nasıl bilmiyorum ama ben Kocaeli de yaşıyorum havalar 27-30 derece civarında 2-3 gündür sabah kalkınca akşam 8 e 9 a kadar kısa kollu bileklerinde tayt ve ince kısa çorap giydiriyorum bebeğime şuan 3 ay 25 günlük🥰
cerennaslann Akbasinci basladık🥳Bir haftadır kısa kollular kapri taytlar şortlar cıktı🥰Oh ya çok severiz ince giyinmeyi.13 aylık İstanbul 🎀