Akbasinci coktan başkadik canim biz. Hatta bugün klima bile açtik. Adanaliyim. 40 derecenin üstundeydi bugün sıcaklik. 😵 13 aylik oglum. Atletli geziyor. 3 4 aylikken yine yaz ayındaydık. Çıtcıtli atletle duruyordu sadece. Erkek bebek daha cok terler. Hava sana nasıl sıcak geliyorsa bebeklere öyle sıcak geliyordur canım. Artık havalar ısındi, üşümezler