mrvcr Bizim sokakta zaten sokağa çıkma yasağı çocuklara yasak yaşlılara yasak yok ki sanırım torpil geçmişler herkes dışarda😄şaka bir yana herkes umursamaz ben anlamadım gitti.Polis gelip dağıtıyor 5dk sonra herkes dışarda özellikle çocuklar toplaşıp oyunlar oynuyorlar Allah akıl fikir versin bunlara…