Kbrakzzn doktor 5 günlükken karnım dikişe baskı yapıyor die korse taktırdı bana korkmayın birde dikişteki serlik skar dokusu olabilir yarası hemen iyileşen vücutta oluyormuş bende ilk bebeğimde bu dikiş yerim neden kalım böyle diyordum gittim bazı tenlerde oluyormuş normalmiş 2. doğumda düzeltsekte yine olur dedi düzeltildi 3 aylık bebeğim yine şiş gibi kalın belli dikişim var ne denediysek olmadı malesef ciltten kaynaklı kapalı oldugumdan dert etmiyorum açıkken ilk oğlumda dert etmiştim herkezin dikiş yeri kalem çiziğ gibi benimki kocaman nie bellli diye