mrvcr ben dikişlerim tamamen iyileştikten sonra normal korse kullandım göbeğim toplasın diye onunda etkisi olabilir ama sezeryan korsesiyle sanli hiç doğurmamışım gibi olan göbek gitmişti sadece dikişin üstünde biraz vardı oda topladı diğer korseyle bence normal korse takın ama yaz aylarında önermedi önü doktorum terleme yaptığı için dikişlerin enfeksiyon kapar isterse 10 yıl geçsin dikişlerin olduğu kısım nemli olmasın dikkat et dedi